close
小女朋友(伯鋅的)

去了澳洲吧!

伯鋅給我看!
hello red :
he told me that you want to receive my email
do you want to receive the postcard from sydney
if you want this
you can write your address for me
and i can send you the postcard
i am good in here
in the begining, i miss home a lot
but now, it is ok
ha thank you
see you

我想英檢沒問題了!!我都看得懂!


我最喜歡明信片了!

謝謝書馨  還有之前寄過給我的 苡晴 好蔓 姐姐 哈哈哈

明信片  跟信  是一個很棒的東西

一生中  如果有什麼值得留下來的那就是

人性的部分了!  good


arrow
arrow
    全站熱搜

    鄭大帥 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()